Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

mandag 14. mars 2011

Ny kartoppdatering fra Navionics

Navionics Gold, 49XG og 45XG, som dekker kartområder i Norge, Danmark, Tyskland og Vest-Sverige, har nå blitt oppdatert til 2011 versjon, og som dere vil se fra linken her så har kartene flere steder blitt oppdatert med mye mer dybdedata.

Det er mulig å få oppdatert kartet her: Navionics
Nykjøpte kart er det gratis oppdatering på, mens på eldre kart koster det normalt halvparten av ny prisen.

7 kommentarer:

Kim Juliussen 15. mars 2011 kl. 10:29  

Vet du hva en oppdatering av en eksisterende kartbrikke vil koste?
Jeg har 45xg.

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 15. mars 2011 kl. 18:48  

Hei Kim

Hvis du har kjøpt nytt kart(i fjor sommer eller seinere) så tror jeg det er gratis. Hvis ikke så koster det halv pris av nytt kart.
Normalt så må du sende inn kartet for å få det oppdatert. Tror også det er mulig å få det oppdatert her: www.navionics.it

Det kan jo hende at det er mulig å få gjort dette på båtmessa.......

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 15. mars 2011 kl. 18:54  

Link til Navionics her: http://store.navionics.com/faqs/installation_help

Team Helgøya 16. mars 2011 kl. 10:17  

er det noen merkbar forbedring på Mjøsdelen av kartet?

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 16. mars 2011 kl. 15:18  

Det veit jeg ikke Steinar, men tviler vel på det...
Sjekk det ut på messa.

Kim Juliussen 28. mars 2011 kl. 21:51  

En kompis av meg som jeg kjøpte kartet hos (stokken båt og marina) pratet med Torgeir. og kart oppdateringa var ikke tilgjengelig enda? Jeg er 45 kartet versjon 1.22.

Stemmer det et det ikke har kommet ut enda?

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails