Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

fredag 15. november 2013

Ny trekkvogn på gårdsplassen :-)

Fikk solgt Outlanderen på søndag og i dag var det julekvelden og alt på en og samme dag.
Har vært og handla meg en Toyota Landcruiser 2011 VX som kun har gått 27000 km. Frua i huset hevet bilbudsjettet mitt litt ekstra slik at det lot seg gjøre.
Stor takk til naboen Rune Kristiansen som var med og hjalp til med handelen.
Nå ser jeg frem til å slippe problemer med å trekke opp båt fra bratte ramper i fremtiden.
Skitt fiske.

6 kommentarer:

Anonym,  15. november 2013 kl. 19:15  

Gratulerer med rå trekk-bil Frank:-)

Unknown 15. november 2013 kl. 23:28  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown 15. november 2013 kl. 23:29  

Grattis Frank Ja :-) Knallbil ;-)

Unknown 16. november 2013 kl. 10:15  

Gratulerer , kjempe fin bil :0)

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 16. november 2013 kl. 10:27  

Takker så mye. Går med ett smil rundt munnen om dagen.

Wiikern 18. november 2013 kl. 14:31  

Kan sette ut hos meg uten traktor snart da?

Og jeg som har fått meg ny traktor også da....

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails