Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

tirsdag 13. september 2011

Storørret i Hurdalselva

Etter utallelige turer både i Hurdalselva og Lenaelva klarte jeg endelig å lure en storørret til å ta flua, og hvilken fisk!! Den tok i en høl ganske langt opp i elva på en streamer. Fisken raste av gårde nedover elva og det var bare å løpe etter. Min #5 stang var litt i spedeste laget merket jeg. Etter noen stopp, et par badeturer og noen hundre meter lenger ned i elva klarte jeg å håve den. Helt vanvittig, 70 cm og ca 4 kg! Ny pers på flue :-)

Fisken ble satt pent ut igjen :-)


2 kommentarer:

Wiikern 14. september 2011 kl. 14:04  

Nydelig, rett og slett nydelig. Fisken altså.....!

Wiikern

Hanse 14. september 2011 kl. 16:11  

Kan jeg spørre om hvor i Hurdalselva du fikk den? :)

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails