Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

søndag 4. april 2010

A-Team`s påskenøtt konkurranse: Del 4 av 4

Copyright Bunndata AS & Stig Harbakk

Siste bildet i konkurransen. Så langt er det 4 team som har 2 riktige svar. Det er Team Mayday, Team Bakka Nyholt, Team Kytefiskern & Artic Trolling. 

Skulle det bli uavgjort så vil den personen som spesifiserer/forklarer best hva som skjer på bildet, vinne konkurransen. 

Spørsmålet er som følger: Spesifiser hva som skjer på hele bildet? Viktig å se/studere helheten med bildet.
   

6 kommentarer:

Unknown 4. april 2010 kl. 01:12  

blir bare gjettning :-),, men kan se ut som en vannledning\utslippsledning som ligger på bånn og er vektbelaset(montert lodd på) og som har en lekasje der nede,,derfor disse "skyene" i vannet....men tja..:-)

Christian Nyholt 4. april 2010 kl. 11:29  

jeg tror det jeg ser på bilde er luft/vannstrøm etter båtmotoren som har reversert for å stoppe.

Christian Nyholt 4. april 2010 kl. 12:06  

syntes det ser ut som det blir kjørt igjennom en fiskestim med dypriggen på ett par metersdjup. og det er no vekster på bånn.

Christian Nyholt 4. april 2010 kl. 20:01  

jeg ser att jeg har bomma to ganger,så da får jeg jeg komme med mitt siste forslag.
med tanke på koakkledningen ved gjøvik som gikk av her i vinter så tror jeg att det er en vann/kloakkledningsom jeg ser på begge sidescanningen,og litt over midten av høyre scanning så ser det ut som en lekkasje/brudd med en utblåsning.

Artic Trolling 4. april 2010 kl. 23:54  

Denne var ikke lett, men får vel komme med tre wild guess...:
1. Motor som reverserer, for så fortsette fremover.
2. Noen som tømmer noe ut i vannet feks for til fisk (porta pottien
:-)
3. Noen som prøver og få festet dreggen på bunnen, eller tar den opp.

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 5. april 2010 kl. 02:41  

Da ble det avgjort. Ser ut som om det blir delt førsteplass mellom Team Bakka Nyholt og Team Mayday.

Riktig svar: Vannledning forlagt i saltvann, som det er en vannlekkasje på.

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails