Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

tirsdag 11. juni 2013

Oppsummering fra fisketuren på Vänern + Hooked artikkel + Villmarksdager

Hva trenger man for å begynne med trollingfiske.

Vänern:
Reiste ned til Vänern sammen med Hans Martin på torsdag kveld. Hans Martin skulle lære meg agnfiske, og det var en lærerik opplevelse. Vi fisket fredag i Mellerud og hadde fem godkjente fisker i båten fra 3 - 6 kilo, samt fem gjedder. Lørdag og søndag fisket vi i fra Åmål. På lørdag fikk vi Erik Gammelsrød og hans sønn Thorvald (6år) ombord. Det ble tre godkjente fisker fra 3,5 - 6,5 kilo, samt fem gjedder. På søndag reiste vi helt til Megrund/Utskottet, og endte til slutt opp med to flotte ørreter på 70 og 80 cm.
Har hatt en flott tur, og ser at jeg må få kjøpt litt agnskaller i fremtiden.

Hooked:
Jeg har begynt å skrive trolling artikler hos Hooked.no
På søndag kom min første artikkel på trykk på Hooked sin hjemmeside. Der prøver jeg å fortelle litt hva man trenger for å begynne med trollingfiske, og mine tips og triks. Se alle tilbudene her: 
Gode tilbud på Villmarksdager på Jessheim:

Villmarksbutikken på Jessheim har Sport & Villmarksdager på Jessheim tordag 13 juni til lørdag 15 juni med masse gode tilbud. På fredag kan man blant annet kan man få kjøpt 2 stk. Daiwa LC47 for kr. 1499,- , og 4 stk. ABU Excellence trollingstenger til kr. 596,- Sjekk link:
 http://www.afcn.no/files/villmarkskampanjen2013_1092KB.pdf

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails