Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

tirsdag 21. februar 2012

Nå blir det ny autopilot til båten

Har demontert og solgt den gamle sportspiloten vår. Ser frem til å få installert den nye autopiloten, men først må hydraulisk styring monteres. Har kjøpt Baystar som skal være mer enn stor nok for vår Suzuki 90 hk. Har fått lagd ferdig pressede slanger i riktige lengder, så monteringen bør gå greit.
Vi gikk for en Simrad AP 24 autopilot, som etter vår mening er blant de beste autopilotene som finnes for vår bruk. Gleder meg til å sette i gang med monteringen.

3 kommentarer:

Team Free-time 21. februar 2012 kl. 22:13  

Godt valg Frank Ronny har selv valgt samme autopilot,det er efter min mening en af de bedste paa markedet til vores brug

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 21. februar 2012 kl. 22:27  

Takk for det Free-Time
Skal bli godt å få en skikkelig autopilot i båten ja.

Har lagt merke til at du vurderer å kjøpe Go-Pro kamera. Jeg har selv en Vio-Pov HD kamera som jeg er fornøyd med, men jeg har også prøvd Go-Pro. Fordelen med Go-Pro er at de er enkle å montere/bruke, god vidvinkel, og forholdsvis rimelig. Ulempen er dårlig lyd. De nyeste heter Go-Pro Hero, men du får kjøpt brukte Go-Pro kameraer av den forrige modellen til ca kr. 1000,- på finn.no
Ser frem til noen fiskefilmer på bloggen din i fremtiden.
Mvh
Frank Ronny

Kim [Big Bandit] 27. februar 2012 kl. 22:38  

Hej Frank

Jeg har lige monteret den samme pilot som dig næsten. Jeg har monteret den med Simrad NSS7 istedet for AP24 Displayet. Det er bare noget der funker. :-)

Mvh
Kim H
Team Big Bandit

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails