Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

fredag 27. august 2010

Hengersertifikat, type BE.

Har gjennomført første runde på veien til å få hengersertifikat. Har hatt en dobbeltime hos Eidsvoll Trafikkskole i dag, og fikk bl.a. vist at jeg klarer å rygge med henger. Slipper unna lastestroppekurset siden jeg allerede har C1 på sertifikatet. Regner med at det vil koste ca 3-4 tusen kroner før sertifikatet for henger (BE) er på plass.

3 kommentarer:

Unknown 27. august 2010 kl. 11:47  

Har akkurat tatt BE selv, kjekt å ha om en møter uniformerte etter veien. Lykke til!

Christian Nyholt 27. august 2010 kl. 21:00  

Når du har c1 fra før må du jo ta C1E førerkort ellers har du jo ikke lov til å kjøre c1 bil med henger.

A-Team trolling: Frank Ronny Johansen 27. august 2010 kl. 21:35  

Tror jeg skal klare meg bra med BE sertifikat. Tror ikke det blir innkjøp av så stor båt at jeg må ha C1E for å trekke, og ikke blir det en liten lastebil på meg heller, he, he.
Blir muligens at vi kjøper Antares 580 m/suzuki 90 hk. Totalvekt på båt+henger vil ligge på ca 1700 kg.

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails