Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

lørdag 18. april 2009

Tok med meg eldste sønn på Villmarksmessa idag.




Jeg og Andreas besøkte Villmarksmessa i dag. Fikk kjøpt meg 2 stk. sideparavaner og et par flashere av Laffen. Da har jeg og Kjell Are nok sideparavaner og flashere til Bornholm turen. Kun 8 dager til vi reiser. Sønnen min Andreas som er 12 år var mest opptatt av jakt, og siden han har tjent sine egne penger på å selge VG på søndager, så fikk han kjøpe seg en Ghillie suit for sine egne penger. Akkurat nå ligger han ute i skauen med den nye drakta, mens broren Jakob er ute og leiter etter han....lol...

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails