Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

søndag 1. juni 2008

31 Mai: To naboer på tur, men ingen fisk denne gangen.


Klubb konkuranse:
Hadde egentlig ikke tenkt meg ut denne dagen. Satte meg ned på terrassen ca kl 2100 og tok to slurker. Mens jeg satt der brå bestemte jeg meg for å reise ut på fisketur. Tok en ringe runde of fikk til slutt med meg naboen, Rune. Satte ut båten kl 2200 og fisket nord for Feiring. Det blåste ganske mye sønnavind og været var pent vær. Reiste hjem tomhendte kl 0415.

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails