Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

onsdag 20. april 2022

Trolling Master Bornholm 2022





 Det har ikke vært mye aktivitet på bloggen de siste årene, men tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen innlegg fremover. 

Endelig kan vi reise til Bornholm igjen å delta på Trolling Master, verden største trollingkonkurranse.
De siste to årene har konkurransen vært avlyst p.g.a. pandemien og stengte grenser. Dog blir årets konkurranse noe annerledes enn tidligere, da nye regler er innført for Østersjøen. De nye reglene sier at man kun kan ta fettfinneklipt laks, og maks en per person per dag. I konkurransen kan man kun levere inn to lakser per båt per dag. Beste båt konkurransen utgår som følge av de nye reglene, og i år sloss det kun om størst laks.

I år mønstrer Knut Einar og jeg på i Arve Rønningen sin nye Voyager 800 Cabin. Blir en liten oppgradering fra hva vi er vant med. Båten er fullrigget med Lowrance utstyr med både Livesight, TM185HW og fishhawk svingere, så det skal bli gøy å se hva denne båten er god for.

Konkurransen starter onsdag 27 april og avsluttes lørdag 30 april.

Det er 349 båter påmeldt i årets konkurranse. De kommer fra følgende land:

  • Danmark   263 båter
  • Sverige      22 båter
  • Tyskland    24 båter
  • Finland      14 båter
  • Litauen        5 båter
  • Polen           8 båter
  • Norge        13 båter
Føgende norske team deltar:
  1. Team Borti`n
  2. Team No Fish
  3. Team Trolling Adventure
  4. Team Gullfisken
  5. Team Propell/Flaks
  6. Team Mjøsa
  7. Team Rena
  8. Team Karnic (Team Skrekk)
  9. Team Bubbles
  10. Team Norje
  11. A-Team Trolling/Team Stjerna
  12. Team Neptun
  13. Team Festus
Det er TV2 Bornholm som arrangerer konkurransen, så du vil kunne holde deg godt oppdatert ved å følge deres nettside her: https://tv2bornholm.dk/events/trolling/

1 kommentarer:

Bohuslava Shevchenko 22. desember 2022 kl. 18:04  

Hei alle sammen, mitt navn er Bohuslava Shevchenko og jeg vil dele mitt vitnesbyrd, jeg er en lykkelig gift kvinne med 2 vakre barn, på et bestemt tidspunkt begynte mannen min å oppføre seg rart for meg, det begynte litt etter litt, vi kjemper og krangle nesten hele tiden og til slutt forlot han meg for en annen kvinne fordi han ikke lenger føler noen kjærlighet til meg, jeg ble forlatt med våre 2 barn, han kommer nesten ikke til huset, men for kjærligheten jeg hadde til ham, ville jeg For ikke å la ham gå, måtte jeg diskutere problemet mitt med en venn av meg og foreslo at jeg heller skulle kontakte en trylleformler, som kunne hjelpe meg å fortrylle for å bringe ham tilbake, men jeg er typen som aldri trodde på trylleformularen. støping. Jeg hadde ikke noe annet valg enn å prøve.
Jeg gjorde alt jeg ble bedt om å gjøre, og etter en tid begynte alt å fungere bra igjen, mannen min kom tilbake til huset, ba meg og barna om unnskyldning, og vi lever alle lykkelige sammen nå, jeg kan ikke takk til Dr. Nosa Ugo som hjalp meg med å gjenopplive min familie. du kan kontakte ham gjennom hans

E-post: karnataka.temple@gmail.com
WhatsApp: +19297227869

Kontakt ham for alle slags åndelige problemer og se det store arbeidet.

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails