Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

onsdag 2. september 2009

Testet Lowrance HDS-8 i simulator modus.

Koblet til strøm på HDS`n i dag.
Jeg tok noen bilder mens jeg kjørte HDS`n i simulator modus.

På motordatabildet kan man bestemme selv hvilke instrumenter som skal vises på skjermen. Det er også 3 forhåndsinnstilte hurtigvalg for skjermbildet å velge mellom. Prøvde å koble opp motor interface kabelen på mandag, men fant fort ut at koblingene ikke stemte. Pratet med Christian Nyholt(Team Bakka Nyholt), som har blitt en kløpper på motor interface, og han sendte meg Smis kabel som jeg manglet. Kabelen kommer i morra. Tusen takk Christian.
Her er bildet fra Radar i simulator modus. Det vil ta litt tid før jeg får koblet opp Broadband radaren vår, men jeg skal bli ferdig til 1 oktober. Da kan tåka bare komme.
Det som var det beste med HDS`n var brukervennligheten. Den er utrolig lettvinn å betjene med flere snarveier på de nederste knappene. Disse endres når man bytter til andre skjermbilder. Det kan dere se på bildene.
Kartplotterbildet ser også utrolig bra ut. Enkelt å bytte instillinger fra 2D til 3D m.m. Jeg gleder meg til å teste Platinum kartene. Skal få låne disse kartene av ProNav, som til enhver tid vil ha oppdaterte kart klare.

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails