Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

tirsdag 17. februar 2009

Jobber med ny mal til bloggen :-(





Tenkte jeg skulle prøve å oppgradere utseende på bloggen vår. Først så måtte jeg prøve å lese meg til hvordan jeg skulle gjøre dette på nettet. Har vært på mange villspor og kastet bort mange timer på det. Når jeg endelig skjønte hva som skulle gjøres, så oppstår det problemer:-( Får opp feilmeldinger når jeg prøver å save ny mal/template. Feilkoden "Bx-bliced" dukker opp hver eneste gang. Når jeg googler feilkoden kommer det opp at det ikke bare er jeg som har dette problemet. Leser igjennom alle de andre sine problemer og ingen vet hva som er problemet. Det ligger heller ingen svar på nettet om hva som må gjøres. Har prøvd noen enkle tips, som f.eks. slette cookies, prøve i Firefox, restarte Pc, men ingenting hjelper.
Hvis det er noen som leser dette og vet hva som må gjøres, Pleeeeeeease send meg en mail eller legg til en kommentar.
På forhånd takk.

1 kommentarer:

Jakt -og fiskeskrøner 30. mars 2009 kl. 13:06  

Kan muligens hjelpe deg der A-Team.
Holder på og bygge opp Hamar fiskerforening sin medlems blogg,kommer til og slippe den løs med di nermeste dagene.
Det er samme mallen som jeg har på Jakt og fiske skøner.
Ps første gangen jeg bygger opp en blogg mal,så det blir spendende om det går bra:)

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails