Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

søndag 14. desember 2014

DJI Phantom - Øver for fremtiden og nye fiskefilmer.


Kjøpte en drone(DJI Phantom 2 Vision Plus) her for litt siden med baktanke om å få litt film fra fugleperspektivet. Tanken er å kombinere film fra flere kameraer som viser litt materiale fra flere perspektiver slik som under vann, live fra båt og fra himmelen.

Filmen ovenfor er min aller første film filmet med en drone, og er filmet inne i Råholthallen mens min sønn trente Am. fotball og jeg trente droneflyging.

Det jeg kan si om DJI Phantom er at den er utrolig stabil utendørs pga innebygd GPS. Innendør (ingen gps) er den ikke så stabil, og jeg trodde jeg hadde havarert hele dronen etter en skikkelig kræsj i veggen. Utrolig nok var kun den ene propellen knekt og alt fungerte etterpå.

Regner med å få øvelsesflydd litt fremover slik at jeg er klar til å filme med dronen fra båt under Nordic Trolling Camp i mars. Ser også for meg at det kan bli litt kul film fra Trolling Master Bornholm også, så sant den ikke ligger på bunnen av en eller annen sjø innen da.

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails