Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

fredag 4. april 2014

Øvre Romerike Trollingklubb sitt "Kick Off" gikk strålende.

Godt fremmøte på årets "Kick Off" i ØRTK. Rundt 30 stk. møtte opp på Bøn klubbhus. Flere av medlemmene stilte med stands med mye fiskeutstyr til grisebillige priser. Team Puff dukket også opp med de nye Trophy skjeene han har fått spesiallakkert, og alt ble revet vekk på kort tid. Selv fikk jeg ryddet opp i fiskeutstyret mitt og kan vell si at jeg hadde nesten "gi bort priser" på mye av utstyret. Fikk også handlet meg ny lås til båtmotoren og endel nye Nils Master skjeer av Team Vikingfjord. Fikk også kjøpt ett skap med flere skuffer som skal felles inn i båten av Team Hansen

Jeg fikk også informert om den nye bloggen til ØRTK som alle medlemmene i klubben kan benytte fremover. I og med at ØRTK er Norges største trollingklubb med nesten 100 medlemmer og potensielle journalister, så vil jeg tro at det vil bli en godt oppdatert blogg med mange fine fiskerapporter fremover. 
Øvre Romerike Trollingklubb vil også i løpet av neste uke lansere den nye hjemmesiden til klubben. Dette er en veldig flott og ryddig hjemmeside med bl.a. en fantastisk "ti på topp" liste hvor man kan melde inn sine fangster. 

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails