Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

lørdag 9. juli 2011

Ørret 2 kg på tørrflue

Mens Frank prøver å overliste laksen har jeg klart å overliste nok en storørret på flue, he he. Jeg spottet fisken i går ettermiddag men vinden var for sterk så jeg måtte gi opp. I dag var det helt vindstille og fisken sto på samme sted. Etter å ha brukt litt tid på å komme meg på plass la jeg flua perfekt over fisken, og den steig og steig og steig å YES, der satt den, to kg blank :-) Helt rått i ei fantastisk "New Zealand klar" elv!!







Utrolig vakker og fin elv.

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails