Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

lørdag 11. desember 2010

Både kjøpt og solgt litt utstyr før jul.

 Da har jeg handla meg 4 stk. sideparavaner til Bornholmsturen neste år. Disse er etter min mening de beste sideparavanene, og de eneste som fungerer i grov sjø. Takk til Team Vikingfjord som fikset dem til en rimelig penge.
 Fikk en telefon av Birgir Johannesen  som også er medlem i ØRTK, og han ville kjøpe Ambassadeur 6500 LC snellene mine. Hadde egentlig ikke tenkt å selge dem, men fikk bra nok pris for dem slik at både han og jeg var tjent med det.
Mest sannsynlig blir det innkjøp av fire nye sneller etter nyttår. Valget blir mest sannsynlig Daiwa Sealine SG47LCX. Har 3 stk. av disse snellene fra før og er veldig fornøyd med dem.

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails