Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

mandag 22. mars 2010

Båtmessa 2010

Da er båtmessa over. Det har vært utrolig lærerikt å hjelpe til på ProNav sin stand. Har betjent alle slags kunder, og lært mye av de mange spørsmålene som har blitt stilt. Har stort sett holdt meg til de produktene jeg har vært kjent med, slik som HDS, Structure Scan, VHF, Mark & Elite og BBradaren. Det har vært mange folk innom standen noe som gjorde at tiden har gått fort. På lørdag var Team Herr & Fru Vikingfjord innom. Dette var Tore sin andre tur til messa, og han fikk med seg en Norsk brukerveiledning til HDS`ene han har i båten sin. Regner med at han klarer å bruke HDS`ene på egenhånd etter å ha lest den.....
Jeg fikk også tid til å handle meg noen godsaker. Kjøpte meg en skikkelig poleringsmaskin, anti-skli duker og vaskemiddel til båten (2 clean universal). Regner med å hente båten hjem i løpet av påsken. Da blir det vasking og litt jobb på båten. Håper også på å få til en Vänerntur før 1 mai. Helst så fort som mulig....klarer nesten ikke å vente. Skitt fiske.


0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails